ا
-
ایمانی چات قیه، فاطمه
تدوین چارچوب ارزیابی اهمیت میراثی برای سناریوهای اقدامات بهرهوری انرژی در بناهای تاریخی ایران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-22]
ب
-
باقرنژاد، الناز
تحلیل تطبیقی مدلهای حکمروائی مناطق کلانشهری: تعادل میان تمرکز و تمرکززدایی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 37-54]
ح
-
حسینی زاده مهرجردی، سیده سعیده
تبیین مناسبت بین رشد تفکر طراحی با آگاهی پیشاتأملی دانشجویان معماری [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 55-66]
-
حق پرست، فرزین
تحلیل تأثیر مدرنیزاسیون بر تغییرات کالبدی مسکن تبریز با تأکید بر تحولات سبک زندگی در دوره قاجار و پهلوی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 83-98]
-
حمیدی، آرمان
ارزیابی تاثیر مدیریت پسماند شهری بر پایداری زیست محیطی (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 23-36]
-
حیدری، شاهین
تدوین چارچوب ارزیابی اهمیت میراثی برای سناریوهای اقدامات بهرهوری انرژی در بناهای تاریخی ایران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-22]
ر
-
رحیمی، محمدعلی
تأثیر طراحی بیوفیلیک بر یادگیری و رفتار دانشآموزان مبتلا به اختلال (ADHD) نقص توجه و بیش فعالی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 67-82]
س
-
سالاری پور، علی اکبر
ارزیابی تاثیر مدیریت پسماند شهری بر پایداری زیست محیطی (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 23-36]
ط
-
طاهباز، منصوره
تدوین چارچوب ارزیابی اهمیت میراثی برای سناریوهای اقدامات بهرهوری انرژی در بناهای تاریخی ایران [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 7-22]
ع
-
عظیمایی، هوریه
تأثیر طراحی بیوفیلیک بر یادگیری و رفتار دانشآموزان مبتلا به اختلال (ADHD) نقص توجه و بیش فعالی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 67-82]
ق
-
قدردان قراملکی، رضا
تحلیل تأثیر مدرنیزاسیون بر تغییرات کالبدی مسکن تبریز با تأکید بر تحولات سبک زندگی در دوره قاجار و پهلوی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 83-98]
م
-
موحد، خسرو
تأثیر طراحی بیوفیلیک بر یادگیری و رفتار دانشآموزان مبتلا به اختلال (ADHD) نقص توجه و بیش فعالی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 67-82]
ن
-
نیک بخت، الناز
تحلیل تطبیقی مدلهای حکمروائی مناطق کلانشهری: تعادل میان تمرکز و تمرکززدایی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 37-54]
ه
-
هاشم پور، پریسا
تحلیل تأثیر مدرنیزاسیون بر تغییرات کالبدی مسکن تبریز با تأکید بر تحولات سبک زندگی در دوره قاجار و پهلوی [دوره 30، شماره 1، 1404، صفحه 83-98]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد