فهرست منابع
اژدری، علیرضا و بهرامیپناه، امیر (1387)، به سوی رهیافت مشترک در آموزش طراحی، سومین همایش آموزش معماری، بررسی چالشها، جستجوی راهکارها، صفحات 3 تا 18. پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران، تهران.
انصاری، حمیدرضا (1387)، مسائل طراحی و راهبردهای آموزشی در حل آنها، سومین همایش آموزش معماری، بررسی چالشها، جستجوی راهکارها، صفحات 35 تا 53. پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران، تهران.
دانشگرمقدم، گلرخ (1388)، فهم مساله طراحی در آموزش معماری، نشریه هنرهای زیبا، شماره 37، صص 68-59.
محمودی، امیرسعید (1381)، چالشهای آموزش طراحی معماری در ایران، نشریه هنرهای زیبا، شماره 12، صص 71-79.
نقره کار، سلمان(1389)، رهنمودهایی برای ارتقا آموزش معماری در ایران، پایان نامه دکترای معماری، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران.
Bunch, M. (1993), Core Curriculum in Architectural Education, San Francisco: Melen Research University Press.
Demirbas, O.O. and Demirkan H. (2003), Focus on architectural design process through learning styles, Design Studies, Volume 24, Issue 5, pp.437-456.
Hubbard, William (2003), Experiencing architecture studio. MIT OpenCourseWare, Available in: http://ocw.mit.edu/courses/architecture/4-101-experiencing-architecture-studio-spring-2003/ [Accessed 5th September 2012].
Johannes, Ralph (1992), Architectural design: a systematic approach: part 1, Design studies, Volume 13, Issue 1, pp.71-86.
Kurt, Sevinc (2009), An analytic study on the traditional studio environments and the use of the constructivist studio in the architectural design education,
Procedia Social and Behavioral Sciences Journal, Volume 1, Issue 1, pp.401-408.
Roberts, Andrew (2006), Cognitive styles and student progression in architectural design education, Design Studies, Volume 27, Issue 2, pp.167-181.
Salama, Ashraf (2005), New trends in architectural education: designing the design studio, (Third print), New Jersey: International standard book numbering; United States Agency.