تهرانی، نادر (۱۳۸۸). میزگرد معماری در ایران، فصلنامه شارستان، شماره ۲۵ و ۲۶، صص۸.
حجت، عیسی (۱۳۸۳). آموزش خلاق، نشریه هنرهای زیبا، شماره ۱۸، صص ۲۹-۳۰.
رستمی نجف آبادی، مصطفی و آقاحسینی دهاقانی، محمدباقر. (۱۳۹۵)، راهبردهای ارتقاء کیفیت آموزش دروس کارگاه مصالح و ساخت و مصالح ساختمانی در رشته معماری، دو فصلنامه علمی- پژوهشی مرمت و معماری ایران، فصل ششم، شماره یازدهم، صص ۱۰۵.
شورای عالی برنامه ریزی آموزشی، (۱۳۷۷)، مشخصات کلی، برنامه و سرفصل دروس دوره کارشناسی مهندسی معماری، صص ۱۷.
طاقی، زهرا، (1387)، تأملی در تبعات رشد کمی دوره کارشناسی مهندسی معماری در دانشگاه های کشور، صفه (۴۶)، صص 134-12۵.
قدوسی فر، هادی و اعتصام، ایرج (۱۳۹۱)، آموزش سنتی معماری در ایران و ارزیابی آن از دیدگاه یادگیری مبتنی بر مغز، دو فصلنامه معماری ایرانی، شماره ۱، صص ۴۰.
علی الحسابی، مهران و نوروزیان ملکی، سعید (۱۳۸۸)، تجربه آموزش طراحی در مدارس معماری، نشریه فناوری آموزش، سال سوم، شماره ۴، صص ۳۲۳-۳۳۶.
گلابچـی، محمـود، (1382)، بررسـی و ارزیابی آمـوزش دروس فن ساختمان در رشته معماری، مجموعه مقالات دومین همایش آموزش معماری، دانشگاه تهران، صص ۲۱۸-۱۹۳.
مالکی شجاع، کیانا (۱۳۹۰)، آموزش در معماری مدرن، انتشارات دانشکده هنر و معماری گیلان، صص ۱۸.
محمودی، امیرسعید، (۱۳۹۳)، گامی به سوی تحول در برنامه ریزی آموزشی، بازنگری دروس دوره کارشناسی رشته مهندسی معماری دانشگاه تهران، پنجمین همایش آموزش معماری، دانشکده معماری دانشگاه تهران، صص ۲.
مستغنی، علیرضا و بیتی، حامد. (۱۳۹۳)، بررسی محتوای درس مصالح ساختمانی در حوزه دروس فنی در برنامه آموزشی دوره کارشناسی معماری (با تاکید بر تربیت فارغ التحصیلان معماری با توانایی مشارکت در پروژه های اجرایی)، پنجمین همایش ملی معماری و شهرسازی اسلامی،صص ۱۳.
ندیمی، حمید (1375)،آموزش معماری دیروز و امروز، فصلنامه پژوهش وبرنامه ریزی درآموزش عالی، شماره ۱۳و ۱۴،صص 45-13.
- Corbin, J. and Strauss, A. (2015), Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory: SAGE Publications. p.183.
- Newble, D., Cannon,
R. , (2000). A Handbook for Teachers in Universities and Colleges, 4th Edition, Routledge, Abingdon, p.165.
- Sadykova S., Semenyuk O., Khvan E. & Kuc S., (2016). Development of students’ creative skills through architectural workshops, Global Journal of Engineering Education, Vol. 18, No. 3, 223-231.
- Smatanova K. & Dubovcova, A., (2016). Workshop as a tool in architectural education, World Transactions on Engineering and Technology Education Vol.14, No.1, 123-128.
- Szczerek, E., (2017). International student workshops as an important element in architectural education, Technical Transactions,
Vol. 7,(114), 21-30.
- Yushko, S. V., Khairullina, E., Torkunova, J., Matveeva, S., Zubkova, Y.O., Bogdanova, V.I., Vinogradova, S.S. & Nikitina, L.L., (2018). Pedagogical Consulting Is an Extensive Strategy of University Educational Process Modernization, Modern Journal of Language Teaching Methods, Vol. 8, No. 3, 316-326.